Mat för och emot hälsan

Hej hej! 
 
Så vad har jag gjort sen sist?
Jag har varit på fruccola, en resturang som har DEN bästa salladsbuffen du kan tänka dig! Var där med Ellinor, Mari och Nina. Vi satt där och åt en bra stund (portionerna är enorma), och sedan gick vi förbi Starbucks för en kaffe. 
Mari och jag svängde in på A-list spa och fick klipptid senare på kvällen. Så nu är mitt hår fint igen. Mitt får växer verkligen så det knakar så blir bara längre och längre, får klippa det som ogräs. 
 
Jag var ute och tog några glas med Christian och hans kompisar i helgen. Vi gick först till Szimpla men stället var proppfullt så vi hittade en annan liten pub att gå till istället. 
 
Dagen efter hade jag kanelbullebak hemma, gjorde 108 kanelbullar. Nu är min frys så full att det inte går ner en endaste grej till. 
 
 
 
Igår var jag ute och sprang, sen beställde jag hem en kycklingwook på kvällen - och så baaam! Så har jag åkt på matförgiftning! Låg vaken till klockan 5 i morse och spytt och spytt. Inte trevligt! Idag har jag bara fått i mig vatten och lite nyponsoppa.. Tillbringat hela dagen i sängen, är alldeles för svag för att gå upp. Christian har varit förbi och pysslat om mig, köpt tabletter för matförgiftning och kompisarna i skolan har skrivit upp mig på de missade lektionerna. Vilket gäng man har <3
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0