Hemleverans

Hej!
 
Har varit på stora djuraffären här i Budapest och köpt på mig ett halvårs förbrukning av kattsand, en hel del kattgodis och smaskig mat som Nattis älskar. Tog till och med en taxi hem, för att det var så tungt att bära. Men nu har jag så det räcker ett bra tag framöver.
 
Igår kom också linserna som jag beställt genom en ungersk sida. Så himla smidigt! Man klickar bara i det man vill ha, och så levereras de till dörren inom några dagar. Mina linser som räcker i sex månader nu kostade 375 kr, istället för 600 som jag betalade i Sverige. Inte dåligt alltså!
 
 
Bilder från middagen på Sir Lancelot:
 
Sjukt mycket mat! (Som äts med händerna då)
 
 
Vi klarade inte att äta upp allt.. haha..
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0