Fantastisk fredag

Hej!
 
Äntligen, säger jag bara! Äntligen är veckan slut, och jag kan pusta ut lite. Har inget annat planerat än en kväll framför serier, ost och kex och gos med Nattis. 
Gick och handlade innan jag gick hem och en och annat onyttig vara kanske slank ner i kundvagnen. Skulle egentligen bara ha tag i sushi ingredienser till i morgon. Christian och jag ska göra sushi tillsammans :). Vi pratade om att göra det förut, så tänkte det var dags att ta tag i det. Ingen ide att gå och säga "åh det borde vi göra", och sen aldrig göra det.
Hade egentligen en lång lista med saker att göra i februari, men med mitt schema har inte allt gjorts. 
 
Igår var jag dock och stor shoppade kläder med Helle och Mari, det stod på listan. Har aldrig köpt så mycket kläder på en shoppingtur. Det finns så himla mycket fint i affärerna nu, och jag jobbar på att byta ut min garderob.
 
 
Lab animal science - praktiska lektionen: hur man lyfter upp en mus, råtta, marsvin och en kanin.
Jag är inte rädd för dem, tycker inte att de är äckliga heller. Men helt klart har jag respekt för dem, de är otroligt snabba och har vassa tänder. 
 
 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0