Startskottet har gått

Hej!
 
Idag har jag gjort första examen på min lista, pathology. Pathology och jag har aldrig kommit bra överens, så det har varit en tung kurs att läsa. Mycket midterm och svåra finals. Men nu så! Klarade det med en snygg 4a! 
 
Var så glad påvägen hem så jag svängde förbi en affär med djur-accessoarer och köpte en stor ny säng till Nattis. Jag känner alltid för att köpa något till henne när jag klarat en tenta. Hittade den perfekta princess-puffen till henne. 
 
Men var är Nattis?
 
Hon föredrog påsen som presenten kom i..
 
Men hon la sig i puffen senare ändå (läs: jag tog bort plastpåsen och stängde rummet till hennes andra sovplats för att inte ge henne något alternativ). Se, hon gillar den!
 
 
Hade ett städryck när jag kom hem och passade sedan på att sätta upp julpyntet. Mysigt!
 
(Mamma, blomman lever nästan..)
 
Titta vilken fin adventskalender jag fått av Mari, med stora mumsiga chokladbitar i.
 
Sen sov jag i en och en halv timme, och så gick jag en promenad med Mari. 
 
5 december: Pathology muntlig (gjort de andra två delarna redan)
11 december: Obstetrics practical
22 december: Obstetrics muntlig
23 december: heeeem!
14 januari: Internal medicine skriftlig
14 januari: Ophthalmology skriftlig
19 januari: Toxicology skriftlig
26 januari: Animal hygiene muntlig
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0