På flygplatsen

Hej, 
Vi sitter på flygplatsen, jag och Nattis, som vanligt känns det som. Nattis väger sjukt mycket och min arm går snart av, men annars är det toppen, för nu är det jullov! 
Var ett tag sen jag skrev, så jag vet knappt vad jag berättat och inte. Men jag valde att inte göra Obstetrics, inte för att den är så svår men för att det är så mycket material och jag hann helt enkelt inte. 3 terminers föreläsningar i en tenta blir ganska mycket material ;-) 
 
Igår var jag, Christian och Miltos på bio och såg nya The hobbit filmen. Fantasy nörden i mig var lycklig. Plus att jag köpte massa godis! 
 
Under dagen igår blev det shopping, mest saker till de fyrbenta dock. Och så firade vi jullovsstarten med en jätte efterrätt. 
 
Lite söta plugg-bilder på mitt favoritmonster
 
Nattis är nog också glad att vi ska hem, hon börjar tröttna på detta ständiga skrivande. En stackars penna fick känna på hennes frustration.
 
Jag är så trött så det inte är sant alltså, kan knappt hålla ögonen öppna. Varje morgon har jag gått upp som en zombie, satt på kaffe och börjat läsa. 
Tog ett gulligt kort på Houdini en morgon, han är också trött på morgonen, men eftersom de är nattdjur så är han precis påväg att sova när jag går upp. 
Öronen blir liksom nerböjda när han är trött. 
 
Nu är det strax boarding här! Vi hörs i Sverige! 
 
Kram <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0