Ett tag sedan

Hej!
 
Dåligt med uppdateringar här känner jag! Har fullt upp med pluggandet! Gjorde en till tenta idag, men jag har inte fått resultatet än. Är lite små nervös då jag inte kommer få göra final exam den 22a om jag inte klarade denna. Håll tummarna för mig!
 
Obstetrics final är uppdelad i 5 delar, smådjur (katt och hund), häst och gris, små idisslare (getter och får), kossor och andrology. Vi läser om allt från hormoner - till djurens bröstcancer - till hur man samlar sperma - till hur man tar hand om nyfödda bebisar och så vidare. Det är ett intressant ämne, och det är absolut användbar kunskap. Men det är mycket!
 
Förresten så har en av de närmsta mataffärerna här börjat sälja Marabou choklad, ni anar inte hur lycklig jag blev. Dum som jag är meddelade jag hela facebook om den glada nyheten, så de lär inte finnas kvar speciellt länge. Man är extra sugen på svenskt godis och svensk mat när man inte är i Sverige. 
För hela 1329 kronor, nä forint ;)
 
Nu ska jag gå och lägga mig och ladda för en effektiv pluggdag i morgon!
 
Natti natti från mig och Nattis
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0