Bebisar

God morgon!
 
Jag kom just hem från en ultraljudsundersökning, som jag gjorde på Nattis (se hur mycket roligare det blir när man väljer vilken ordning man ska säga saker i, haha nej jag är inte gravid).
 
Jag ville bara vara heelt säker på att Nattis var dräktig, och det var hon! Åh vad glad jag blev! :D Mini Nattisar påväg! Små små hjärtan och ryggrader kunde man se där inne. Hon får i början av Januari om allt går som det ska.
 
Översättning: 38 dagar dräktig, UL: levande foster, gravid.
 
Nu ska jag försöka återgå till fokuserat pluggande, även om jag bara vill sitta och gosa med min sötnos kisse. 
Igår var hon dock med mig och pluggade:
 
Här är vi alla tre samlade vid skrivbordet, bara lite trångt.
 
 Snart är det jul! Det är ju verkligen jätte nära nu, men ändå känns det inte så.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0