Dags för tårta

Hej!
 
Så var obstetricstentan avklarad, klockan 7 i morse startade den och vi fick resultatet redan i eftermiddags. 
Ingen höjdarinsats från mig, långt ifrån. Men allt ska ju ändå pluggas till final, så det är bara att visa vad man går för då.
I tisdags fick vi en fantastisk nyhet under våran patho practical - närmligen att pathomidtermet är inställt! 
Detta var reaktionerna från eleverna:
"You mean postponed, not cancelled, right?"
"Its not april 1st or anything?"
"Are you messing with us now?"
"Wait, is this a joke or not?"
 
Patho plenary idag:
 
Ingen kunde förstå hur vi kunde ha sådan tur! Så nu är jag alltså klar med alla midterms för denna termin. 
Fokus på finals! Känns bra!
 
Examer som ska göras (om alla får plats) denna termin är: patho (4a delar!, sjukt stor), parasitologi, surgery I + III, fish hygiene, bee diseases, lab animal scinece och toxicology. 
Plus lite tentor i mina valbara kurser.
 
Har inte bestämmt ordning på dem än..
 
Igår fyllde Christian år, jag överraskade honom med en svensk jordgubbstårta när han kom hem från Ullö :)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0