Som förut

God morgon!
 
Suttit och pluggat parasitologi nu på morgonen, och jag tror snart att jag har läst dessa topics för många gånger. Om det nu är möjligt!? Men jag vill vara säker på att det sitter på provet.
 
I fredags var jag och Christian på dubbeldate med Emma och Salim. Vi åt på "For sale", en väldigt intressant och udda resturang. Missförstå mig inte, den var toppen bra! Men till exempel så fanns det på varje bord en stor skål med oskalade (o-knäckta?) jordnötter som man kunde sitta och smaska på. Och var gjorde man av skalet - det slängde man rakt ner på golvet bara. 
Väggarna var täckta med små lappar där folk skrivit hälsningar på. 
Mysig stämning med live-band och trevlig personal och så god mat, jag kan verkligen rekomendera stället. 
 
 
 
I lördags var det skola... till klockan 7 på kvällen! För att ta igen för en ledig måndag, ja det är så det fungerar! Och sedan var det födelsedagsfirande för Ellinor på kvällen.
Vi åt på en trevlig tapas resturang vid Basilikan. Många fina människor där!
 
 
 
På kvällen blev det utgång till Ötkert! Det var så himla kul! Eftersom det troligtvis var sista utgången för denna termin (snart tentaperiod) så tror jag att jag njöt extra mycket.
 
Appropå tentaperioden.. Jag tror min kropp håller på att ladda inför kommande veckor, helt utan min vilja. Mina axlar har liksom dragits upp mot öronen och ena nackslutet är helt spänt. Jag vaknade sådär 5 gånger i natt, och varje gång spänner jag musklerna i benen så mycket att det känns som de krampar. Och så yrseln som gör att det känns som jag går runt i ett akvarium, vilket tillslut leder till illamående. 
 
Så mycket som ska hinnas med, och så lite det känns som jag får gjort..
 
Men igår fick jag lite goda nyheter, men det får ni reda på senare!
Nu ska jag iväg på patho practical och sen ska det packas till Norge resan i morgon!
 
Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0