Min bäbis på tåget

Hej hej!
 
Nu är jag i Budapest, kom igår på dagen och både Nattis och jag var helt slut! Packade upp min väska och sedan tittade jag på lite serier. 
Gick upp till Mari på kvällen för en sushi-date. Pratade om påsklovet, Norge resan och examensperioden som närmar sig med stormsteg. 
 
Tågresan gick bra, men den var alldeles för lång! Först 12 timmar väntetid på tågstationen, sen nattåg, sen vanligt tåg och så en taxiresa sista biten.
Nattis var verkligen en liten ängel hela tiden. Hon är lugn, lägger sig ner och sover när det går ochhetsar inte upp sig trots att det är oljud och mycket folk. Finaste hårbollen i världen <3
 
Första Nattis gör när hon kommer in i hytten är att testa hur sittplatsen känns
 
 
Fin utsikt
 
På morgonen i sovhytten, lite mys i sängen.
 
Och i transportburen:
 
 
 
Stack ut och sprang i morse och sen har jag tvättat kläder. Ska sätta igång och plugga strax, men är lite seg känner jag.
 
Kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0