International day 2014

God morgon på er!
 
När man väl kan ta en riktigt lång sovmorgon, ja då vaknar man tidigt och kan inte alls somna om. Jag har av någon anldening fjärilar i magen. Jag tror det är för att jag snart ska resa, och jag har egentligen inte koll på någonting. Packningen är inte påbörjad och vet inte var jag ska gå av och så vidare. Men ska försöka ordna ut det idag.. 
Annars är det surgery timme, hälsa på ytterligare en katt-hane uppfödare och säga hej då till Christian (som åker till Libanon ikväll) som står på schemat.  
 
International day igår var i alla fall riktigt kul, som vanligt ;) Alla lektioner och practicals som hålls denna dag får en speciell touch, det vill säga fulla studenter och ölburkar på skolbänken, hehe!
 
Bilder från gårdagen:
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0