Färdig för avresa, igen

Hej hej!
 
Det var inte länge som jag höll mig i ett land. I morgon bär det av till Norge, och Maris familjs gård!
Vet inte riktigt vad jag ska packa, så jag slänger ner lite saker som kan tänkas behövas. Gissar att det blir bra så!
Saker att plugga på är en självklarhet! Jag hoppas bara att det blir någon tid att läsa ;)
 
Vi åker i morgon kväll och kommer tillbaks till Buda-land på måndag morgon. 
 
Ha en härlig valborgshelg allihopa! Bara en sak:
Glöm inte att igelkottarna bor i rishögar (som ofta eldas upp på valborg). Tips från naturskyddsföreningen är att flytta på rishögen en gång först eller att lyfta och kolla noga under att inga sötnosar sitter där inne.
 
Kramar 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0