Alarm

Heej!
 
Dagen efter mitt förra inlägg låg jag i sängen hela dagen! Min kropp sa bara "nej tack, jag vill inte vara med längre", sov och vaken-yrade om vart annat. 
Det enda som ovbröt min vila var att brandalarmet gick igång i byggnaden. Jag, Christian och Ellinor hasade oss ner för trappan (alla sjuka och trötta), och fick då reda på att en bil brann i garaget. Två brandbilar kom och flera brandmän gick och bankade på folks dörrar att gå ut. Det blev lite liv och rörelse ett tag, men som tur är fick de branden under kontroll ganska omgående. 
 
Det var det..
 
Lördagen kvicknade jag till lite mer och begav mig ut på lite han-katts jakt. Besökte en ungersk kvinna som har uppfödning av sibirisk katt här i Budapest. Ungern har några guldklimpar till katter måste jag säga. 
 
Söndag skift igen, och jag mådde fortfarande inte bra. Måndag.. öhhh lång dag och sjuk. Tisdag (igår), skift igen! 
 
Och igår kväll stod jag och lagade kanelbullar till international day, som är idag! 
 
Bilder från dagen kommer i morgon!
 
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0