Vintern, jag är redo!

Hej!
 
Kylan har kommit till Budapest! Inte kyla som i skandinavien, men lagom mycket för att man ska börja drömma om jul och snö. 
 
Förstår inte var denna dag tog vägen egentligen. Alltid när man har en ledig dag så planerar man hundra saker att göra, och så är man faktiskt så naiv att man tror att allt detta kommer att genomföras. Sedan i slutet av dagen så har man möjligtvis prickat av första punkten på listan.. suck!
 
Min lediga dag försvann någonstans i en springtur på Margit med lånad hund (fick ta med mig Nira ut för att Mari skulle till skolan), pathologi studerande framför skrivbordet och i ugnspannkakslagande.
 
Nu på kvällen åkte jag med Christian till Arena för att titta på en jacka. Mitt hopp om att hitta någon jag faktiskt tyckte om var inte speciellt stort. Men, tro det eler ej, så fick jag med mig en superfin vinterjacka hem i alla fall :D. Längtar tills det är "okej" att börja använda den. 
 
Nu är det bara vinterskor som saknas, men de tar jag nog när jag får besök av finaste Lena.
 
Våffel-frukost med Christian för någon dag sedan:
 
 
Nu ska jag sova!
 
Gooood natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0