Trötta steg

Hej!
 
Blev inte så mycket pluggande som jag tänkt. Min lilla sjukdom som jag trodde berodde på nerver inför pathomidtermet kan vara något annat. Trots att jag la mig skapligt tidigt och sov ut i morse så känner jag mig fruktansvärt trött. Hostar och har ont i huvudet, samt låter som en gammal kärring som druckigt för mycket whiskey i sina dagar. Visserligen har jag en stor whiskeyflaska i skafferiet, men ett: den är inte min utan pappas, två: den är i princip oöppnad.  
 
Har inte feber, men ni vet tröttheten man känner när man rör sig med feber. Som att sträckan till badrummet och tillbaks är tillräckligt för att bli andfådd och behöva lägga sig ner småyr i sängen igen. Gaah blir tokig! 
 
Nattis blev till och med lite frustrerad på mig, hon klampade runt på min rygg när jag låg och halvsov, vilket hon aldrig gör annars. 
Appropå Nattis så har jag börjat odla gräs till henne igen. Hon tyckte ju inte om det förut, men jag är lite smårädd för hårbollar så ville testa igen. Och denna gång verkar hon tycka om det. Har redan ätit av några strån. Inga trichobezoarer här inte!
 
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen med gänget från "Pretty little liars" som sällskap. 
 
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0