Överreagera

God kväll!
 
Pluggdag idag också, patho midtermet är ju i morgon. Är nog så oredo som man kan bli, men det finns ju alltid en chans att jag har riktigt tur annars så tar jag bara en retake. Jag har förmågan att alltid stressa upp mig ganska rejält innan prov, och jag vet inte varför ett litet papper och några frågor skrämmer mig så mycket. Kanske tänker jag mig att det är värre att stryka än vad det faktiskt är. 
 
På tal om något annat så tror jag att jag är allergisk mot honung. Läste lite på internet och det verkar som det är väldigt ovanligt och knappast troligt. Men efter varje kopp te med honung i börjar det klia som bara den i halsen och runt om. 
 
Skulle föresten beställa mat från Wasabi idag, som vanligt. Men vet ni vad som hänt!? De hade tagit bort Wasabi från netpincer sidan. Jag höll på att gå i taket. Varför, varför gör dem på detta viset? Nej men på allvar så hoppas jag att problemet är löst till min serie-beställa mat-mys-fredag i morgon. Känner att jag är lite som Sheldon Cooper här, men har man ett mönster så har man, Wasabi ska det vara!
 
 
 
Jaja! Dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0