Nina-dag

God morgon!
 
Det kanske inte är en god morgon när man vaknar av ett hostanfall och huvudet värker. Men jag önskar alla er bloggläsare en riktigt god morgon!
 
Igår var en helt fantastisk dag i Budapest! Strålande sol och jag njöt till hundra procent av min såkallade "Nina-dag" som Christian bestämde sig för att kalla den. 
 
Det var inte bara sol, det var riktig varmt också! Jag vet inte varför jag hade så bråttom att köpa vinterjacka, det är tillbaks till t-shirt väder nu ;)
 
 
Blev en lång härlig eftermiddags promenad i parken (Varosliget), tänk vad hösten kan vara vacker. Det är nog min favorit årstid efter vintern. 
 
 
 Vi avslutade promenaden på resturang Robbinson, åt chokladefterrätt och drack lemonade.
 
En vända hem för att hämta lite varmare kläder och så gick vi bort till Lizt ter, resturanggatan. Där åt vi middag på Cafe Vian och satt och pratade till sent på kvällen. 
 
 
Det var en bra Nina-dag det! :)
 
Idag är en ny dag, och jag funderar lite på vad jag ska hitta på. Promenad ute blir det absolut, lite pluggande bör hinnas med och kanske lite matlagning. 
 
Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0