Mysfaktor: check

Hej!
 
Får bli ett kort inlägg, har bara en liten stunds paus i patho pluggandet. Det går sakta men säkert framåt. Läser nogrannt, upprepar allt högt för mig själv, läser lite till, upprepar allt från början och så fortsätter det sådär. Jag hoppas att de gör midtermen en aning lättare än vad de brukar. Som Mari och jag pratade om påvägen hem från skolan, det är nog ca 50% kunskap och 50% tur när det gäller examerna. Men jag har bättre förutsättningar denna gång, för jag har linser nu. Så jag kommer att kunna läsa frågorna på tavlan snabbare, vilket hjälper ganska mycket eftersom vi har 40 sekunder per fråga och ingen repetering. 
 
Försöker göra läsningen lite mysigare med te och tända ljus :)
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0