Ihhh!

Lite så känner jag just nu! Svävar lite på moln tror jag ;) 
 
Dagen började lite segt och jag var lite små trött och hängig. En sak som gjorde mig riktigt glad var dock att jag äntligen fick mina skift på smådjurksliniken. Och för att göra dagen lite bättre så fanns det även "scrubs" att köpa i cafeterian. Valde såklart en rosa skjorta med vita byxor till..
 
 
 
 
Därefter hade vi en intressant patho practical med kycklingar, till vänster en hane och till höger en hona.
 
Mitt patho gäng ;)
 
Men det som fick mig att verkligen studsa av glädje var att jag fick reda på att både jag och Nattis kommer åka till Italien över påsk! Resan blev bokad för ett tag sedan, men eftersom de hade djurförbud på hotellet var jag lite orolig var jag skulle göra av min älskade hårboll. Pappa mailade då ett trevligt mail om sin veterinärstuderande dotter som var besatt av sin katt och vägrade lämna henne i Budapest (haha kanske inte exakt så, men med en lång förklaring i alla fall). Och idag fick han svar att de skulle göra ett undantag för oss! :D
Snowboard hela dagarna och Nattis i tryggt förvar på mitt hotellrum, kan inte bli bättre! Längtar så jag nästan spricker :D
 
Natti natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0