Housewarming party dejavu

Halloj!
 
Oj oj oj vad min hjärna säger "nej tack, nu räcker det med studier för idag". Det är totalt tvärstopp i tankeverksamheten. När du läser samma överskrift 5 gånger utan att faktiskt LÄSA vad det står, då är det bara att ge upp.
 
Detta trots att jag tog gårdagen ovanligt lugnt för att vara en hemmafest med galna medicinstudenter. Tre norska veterinär-/medicinstudenter ordnade sin årliga "housewarming -party" för alla som ville. 80 stycken hade tackat ja på inbjudan! Jelly shots fanns ju självklart där, som traditionen lyder. 
 
Somnade väll runt tre sådär, vaknade 7.. typiskt mig. Men låg kvar i sängen till strax efter nio. 
 
Jellyshots! Tog två stycken, och drack vatten resten av kvällen :P det räckte bra det, börjar bli gammal känner jag. 
 
Bordet efter några timmar..
 
Bara hos medicinstudenter ser man denna fest-dekoration. Vi är normala, jag lovar... typ.. 
 
Beställt sushi från netpincer och ska titta på ett avsnitt "pretty little liars".
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0