Gråta och gå vidare

Hej hej!
 
Jag har just tittat på ett avsnitt Glee. En av huvudskådespelarna dog (i verkligheten) och detta avsnitt var ett "till minne av" honom. Det var så mycket sorgliga sånger och gråtande skådespelare att jag inte kunde hjälpa det - satt och hulkade mig och tårarna bara rann ner längs mina kinder. 
Jag undrar verkligen varför man gråter, för det är ju ingenting som blir bättre av det, men ändå känns det bättre efteråt. 
 
 
 
 
Så nu har jag tagit mig samman! Jag klarade mitt midterm idag :) Första patho-midtermet utan retake, klapp på huvudet, duktig Nina! 
 
Det verkar vara en hel del festligheter ikväll, men får se vad min kropp orkar med. Varit lite småsjuk de senaste dagarna så kanske är klokast att stanna inne och kurera mig. 
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0