Date night

Hej!
 
Haft två riktigt lyckade kvällar nu i helgen och så var det söndag igen. I fredags blev jag bjuden på middag av Christian. Var supergott och såg till och med ut som att jag skulle klara av att att laga det.
Hade Nattis med mig dit så att hon fick bekanta sig med lägenhetens husdjur, chinchillan Houdini. De kanske inte är ämnade att bli bästa vänner, men Nattis skötte sig väldigt bra tycker jag.
 
 
Igår kväll blev det bio. Det var länge sedan jag gick på bio, borde göra det oftare för det är ju så mysigt! Och billigt, här i Ungern kostar det ca 40 kr att gå på bio. Det jobbiga med bio i Ungern är att de inte har kommit ifrån det här med att dubba filmer, så man måste vara noga med att hitta en film som visas på engelska med undertext istället. 
Kan ni tänka er att vuxna människor sitter och tittar på fake röster pålagda på amerikanska skådespelare. Det är så ju pinsamt det kan bli. 
 
Vi såg i alla fall filmen Rush, på engelska ;). Blev lite nervös innan att jag bokat fel, men en halvtom biosalong brukar ofta indikera på att det är engelskt tal, och så var fallet.
Kan rekomendera den filmen! Den passar nog de flesta personer kan jag tänka mig, både killar och tjejer. 
 
Inga andra planer än plugg idag! Får se hur det går med det, haha!
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0