Tills nästa gång

Halloj!
 
I måndags var jag på Ullö, kändes extra utdraget på grund av att jag visste att jag hade mamma väntande hemma i lägenheten. 
 
Vi hade i alla fall "rectal palpation" på gården bredvid stordjurskliniken. Minst tre kossor skulle vi undersöka. Det är inte så äckligt som man kanske föreställer sig, men det är ju inte det bästa man kan göra en måndagmorgon ;).
 
Det var kallare än vanligt på Ullö, nästa gång blir det underställ och fleecetröja tror jag!
 
 
Mamma och jag åt middag på Most på kvällen
 
På promenaden hem passerade vi operan:
 
Igår var jag på skift igen! Fick lägga permanent kanyl och ge lite medicin, såg också två kastreringar men fick inte "scrubba in" för jag skulle iväg på parasitologi labb. En annan gång!
 
 
Idag är det obstetrics plugg som gäller, midterm på tisdag. Och ikväll är det BRUNO MARS konstert :D 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0