Tick-tack-tick-tack

Hej!
 
Åh vad dålig jag har varit på att skriva blogginlägg! Dagarna bara går och jag har inte ro att börja skriva ett blogginlägg. 
 
Jag har varit upptagen med obstetrics midterm pluggande. Planerade in alldeles för lite tid på den examen så då får man jobba häcken av sig helgen innan istället. Betyget slutade i alla fall på en 4a, och det är jag tacksam över. 
Nattis - min finaste studiekompis, tillsammans klarar vi allt ;)
 
Annars har jag varit på födelsedagsfirande för Sophie, en tysk tjej i klassen. Blev pizza och cider hemma hos henne, enkelt och trevligt. 
 
Jag kom nyligen hem från en liten annorlunda träning som jag aldrig provat förut. Pole dance fitness ;) 
Har gått och funderat ett bra tag på att testa för jag tycker det verkar riktigt kul. Så började jag kolla runt lite om det fanns några kurser här i Budapest, och så hittade jag en som ligger bara några gator bort från lägenheten.
Drog med mig Ellinor dit, för jag vågade inte gå själv. 
Det var sjukt kul! Men jobbigt! Mina armar, ben, rumpa, händer, fötter (ja jag kan fortsätta... ) värker som att jag gått på det tuffaste styrkepasset. 
Nästa vecka är det på det igen, om mina muskler har återhämtat sig, hehe.
 
Idag kom det en björn till skolans klinik, en riktig levande björn. Den skulle in på röntgen och det var stor uppståndelse. Poliser, viltvårdare, veterinärer och såklart en hel drös med studenter som trängdes runt omkring.
Varför hade inte jag skift idag!?
 
Ska hoppa i säng snart, och försöka vakna tidigt i morgon. Går runt med ständig huvudvärk på grund av sömnbrist tror jag. 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0