På flygbussen

Heej alla fina! 
 
Just nu sitter jag på flygbussen från Skavsta, äntligen är jag på svensk mark. Nästan 3 månader utan detta fina land gör att man får lite abstinens besvär. Men nu är jag helad :-P 
 
Var så spänd igår för att lämna bort Nattis och flygresan så jag glömde att berätta att jag tex var på bio i söndags och såg hunger games. Bra film, men kan inte låta bli att bli upprörd över hela konceptet med ett "spel" där de måste döda varandra. Låter som en typisk Nina-mardröm. 
 
Nog om det :-) snart är jag hemma! Har dock fortfarande mitt ungerska nummer då jag slarvat bort mitt lilla SIM kort för tillfället. För tillfället. 
 
Vi hörs senare <3 Ha en fantastisk dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0