Hej du ovälkomna

Morgon morgon!
 
Snart dags för skola! Internal medicine och pathologi står på dagens schema. 
I förrgår började jag få en sådan där underlig känsla, kan inte riktigt beskriva den men det känns ungefär som när man håller på att somna och så rycker man till, för att det känns som att man faller. Fast jag faller liksom innåt. Kan inte förklara det bättre tyvärr, haha. Samtidigt som att det känns som att jag ser allt i en tunnel och får dålig balans. Jag tänkte först "vad nu?" Och förstod sedan vad som håller på att hända. Examensperioden är påväg!
 
Datumen för de olika examerna börjar släppas och det är som vanligt panik och krig om vem som kommer få vilka datum, vem kommer få sin planering att hålla, vem kommer missa en chans att göra en tenta på grund av att lärarna gett ut 20 platser till ca 60 suktande elever. Systemet här alltså, systemet här...
 
Men det är annat trevligt som är påväg, julen! Mari och jag tog en kort shopping runda och köpte julpynt igår! Längtar tills det är okej att sätta upp det. 
 
Idag kommer Tesco bilen med matleverans. Christian, Ellinor och jag beställde mat för 42 000 Ft igår :P och så får man det hemlevererat till dörren, med den höga kostnaden av 30 kr extra (som vi delar på tre).
Blir storkok i helgen!
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0