God morgon solstråle, dags att göra nytta!

Halloj!
 
Äntligen utvilad! Känns skönt att ha återställt min sömnbalans såhär när examensperioden ska börja. Trots att vi går i skolan ett tag till så känns det ändå som att den börjar nu. Sista midtermet gjordes igår, och jag klarade mig precis. Är ändå stolt över min insats då jag pluggade när jag var som tröttast. 
 
Efter provet tog Mari och jag en springrunda runt Margit. Härligt att vara där igen! Därefter städade jag huset lite, beställde mat, tittade på serier och hade en kväll för mig själv helt enkelt. 
Badade också min lilla söta kisse, vilket var ett projekt i sig själv. Nu har jag en väldoftande, fluffig, mjuk katt :)
Tog inga bilder av badet då jag tyckte lite synd om Nattis, vill inte förnedra henne ytterliggare.
 
Nybadad-Nattis
 
Nu ska jag börja plugga Nutrition! Ikväll är det uppskrivning för examerna, och får jag inte det datumet som jag vill ha så blir jag galen. Har gjort en preliminär plan där Immunology och Nutrition ska göras innan jul. Och Så blir det Parasitology x 2 och Toxo efter jul. Men man vet ju aldrig när det gäller att vara först på att skriva upp sig och allt handlar om sekunder. Man bör alltid ha en plan-B. Ni får hela resultatet på min examensplanering när jag vet vilka datum jag får. 
 
Dagens studie-outfit ;) 
 
Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0