Excited

Halloj!
 
Sista clinical day på smådjur idag, skönt att vara klar! Vi avslutade med att lära oss hur man gör stygn/syr. Hur man fixar nålen och lite olika tekniker. 
 
 
I morgon är det dags, då åker jag till Sverige en vända! Har inte riktigt fattat det än. Packat lite smått, har bara ett litet handbagage och dessutom planerar jag att bara tillbringa tid hemma så något annat än tjocktröja, långkalsonger och raggsocker kommer nog inte behövas. 
Mm snart får jag borra in ansiktet i fluffig islandshäst päls, underbara hästlukt <3
 
Nattis kommer tillbringa tiden hos Christian tills jag kommer hem. Har redan lite ont i magen för att lämna henne. Men jag vet att hon kommer bli väl omhändertagen där, och lagom bortskämd :).
 
Tillbaks till nutrition! Det snöade lite grann idag föresten :D Det är så mysigt att sitta inne när det är mörkt ute redan på eftermiddagen och se lite snö falla från himmlen.
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0