Aj!

God förmiddag!
 
Kan bara meddela att det är nu bekräftat att pole dance fitness är bra träning, herregud vilken träningsvärk jag har. Alla rörelser jag gör tar emot! Men jag är nöjd! Det är så det ska vara. 
 
Innan passet igår var vi tvugna att fylla ut en sådan där försäkring om att man var helt frisk. Den ena frågan löd "Har du några led-problem", min hjärna svarade - en avdragen muskel i axeln, snapping-hip och en troligtvis skadad menisk i mitt högerknä... hmm... Ringade in svaret "Nej" och gick till nästa fråga. Man ska ju inte vara petig. 
 
Igår kväll när jag skulle titta på en serie i sängen så passade jag på att tända mina nya ljus som jag köpt. Det är så viktigt att få lite "mys-faktor" hemma tycker jag. Vissa tänker inte på det och skulle aldrig komma på tanken att göra en god middag till bara sig själv, baka en kaka bara för att eller tända massa ljus, men det gör jag :). Och jag mår så mycket bättre av det!
 
 
Ha en fin dag!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: D

MEN FÖR I HELVETE NINA :)

2013-11-15 @ 08:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0