På riktigt

Hej hej!
 
Börjar verkligen närma sig examensperiod nu, fler stressade elever och mer tid spenderas framför skrivbordet än i skolan. 
 
Jag har pluggat på bra idag, men är lite små nervös inför morgandagens prov. Ska läsa lite mer ikväll och sen blir det greys anatomy. 
 
Lite bilder från idag..
 
Som en äkta bloggare måste jag ju lägga upp den klassiska frukost-bilden. Trots att den inte är så exklusiv som den "borde vara". Nyponsoppa, croissant och patho. 
 
Men det dem inte har, som jag har, är det bästa sällskapet
.. som säger "ge mig mat nu"
 
Har suttit i sängen och pluggat idag, och kom på bästa platsen att ställa energi drycken. 
 
"Nej du har fått tillräckligt nu Nina"
 
Haha det blir psyket nästa för mig snart, men oroa er inte, det är bara examensnerverna som spökar. Jag är inte galen på riktigt, eller?
 
Från promenaden idag, vid Nyugati
 
Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0