Morgon morgon

Hej!
 
Jag gjorde inte tentan igår, gick till skolan och frågade snällt om jag kunde få byta dag. Och det fick jag! Blev faktikst väldigt förvånad att de godkände ett datum byte precis innan examen sådär, inte likt min skola alls. Antar att mitt utseende styrkte min förklaring "jag mår inte alls bra". 
 
Så efter det tog jag plats i sängen och tittade på Greys anatomy i några timmar. Tog sedan en promenad till den stora djuraffären och köpte mat, godis och en ny riv-klätterställning till Nattis. Det var väll ungefär det jag gjorde.
 
Idag ska jag sätta igång att plugga pharma som står näst på listan. Kör lite lugnt för jag har fortfarande huvudvärk så det räcker och blir över. Börjat med att sortera alla papper i vilken ordning jag ska plugga. Jag tycker om att organisera och planera allting, lägga upp saker i olika högar och ladda ner allt jag behöver på datorn. Sen är det bara att lära sig allt ;)
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0