Lev och lär

Hejsan!
 
Igår var en rolig kväll! Tittade på Eurovision med härliga människor på Caledonia. Måste säga att sverige gjorde ett suveränt jobb! Det var helt fantastiskt ordnat, allt var så himla fint! Lokalen, lyktorna i taket, färgarmbanden på publiken, scenen, mellanakterna, fjärilen, långa vita gången uppe i luften, ja men allt!
 
Jag hejade på Danmark, så det var ju trevligt att de vann också. 
 
Nu vet jag i alla fall hur man löser "det dåliga samvetet" - det stavas trevligt sällskap och alkohol. Nej jag skojar bara ;). Jag har pluggat duktigt idag *klapp på huvudet* så det känns mycket bättre nu.
 
Söta Ellinor ordnar taccos kväll här på tisdag (födelsedagsmiddag för mig!), så glad jag blir! Jag måste ha den bästaste roomien :).
 
Nej pausen är slut! Dags att återgå till bakterierna! 
 
Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0