Hälsning

Hej hej!
 
Pluggar bacteriology så mycket jag kan, går på så få föreläsningar som möjligt och tittar på serier lite där i mellan. Inte så mycket av ett liv, jag vet, men så är det när det är tentaperiods dags. På lördag blir det i alla fall Eurovision Song Contest med kompisar, ska bli så himla kul att se hur Sverige klarar att hålla i hela kalaset. 
 
Det är många gånger, när man sitter och sliter sitt hår av frustration över mängden studiematerial man måste banka in i huvudet, som man slås av tanken "varför valde jag just det här yrket, kan jag inte tänka mig något annat?"
Bagare till exempel, vad är det för fel på det. Jag kan verkligen tänka mig att jag skulle passa som en rultig liten tant som bakar kakor och tårtor hela dagarna.
 
Men så kommer Nattis spinnandes, knuffar på min hand och traskar sedan upp och lägger sig på min mage, och tanken försvinner lika snabbt iväg. Nej jag ska bli veterinär!
 
Min prinsessa, min älskade finaste lilla hårboll. Vad skulle jag göra utan dig <3
 
Kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0