En efter en!

Halloj!
 
Just hemkommen från Ullö och examen i large animal clinical diagnostics. Samlade på mig en 5a till ;) Det går ju bra det här! Hoppas att jag fortsätter på samma spår. Men small animal clinic på torsdag blir inte en lätt match, Agnes (aka the natzi) som förhörde mig om cranial nerves om och om igen har ansvaret för den tentan. Det vill säga - inga misstag får göras!
 
Jag ska äta lite lunch nu, sen gå till Costa och plugga där med Mari. För länge sen vi hade café-plugg!
 
Tenta-bakis-mat
 
Finals listan: 
 
6 maj - Pathophysiology exam
21 maj - Bacteriology exam
27 maj - Clinical diagnostics exam - large animal
30 maj - Clinical diagnostics exam - small animalgenerall written part
10 juni - Pharma written exam
18 juni - Pharma oral exam
25 juni - Immunology exam
28 juni - Surgery exam
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0