Det dåliga samvetet

Hej!
 
Varför får vi dåligt samvete? Hör det verkligen till överlevnadsinstinkten? Fick grottmänniskorna dåligt samvete om de inte lyckades rädda en av sina kompisar från att bli uppäten av ett vilddjur? 
 
Vad vet jag. Det jag vet är att jag har en stor klump i magen nu för att jag har dåligt samvete över hur dåligt jag har pluggat idag (vad bra, tänker ni, att hon då bestämmer sig för att slösa lite extra tid och skriva ett blogginlägg). 
 
Bakteriologin känns inte alls bra, den känns tråkig och oinspirerande. Och klumpen i min mage säger att jag är så himla dålig som inte pluggar mer effektivt. 
 
Ska försöka rädda upp situationen och läsa extra bra nu! 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0