Dålig tajming

Hej..
 
Det fanns en förklaring till att jag frös så mycket igår att jag behövde duntäcke över mig, och att jag var så trött i förmiddags att jag inte klarade att hålla ögonen öppna. Förklaringen heter förkylning. Japp, jag har blivit sjuk. Det värker i hela kroppen, mina ben är skakiga och mitt huvud är helt luddigt. 
Så himla dålig planering av mig! Det här har jag verkligen inte tid för. Sov i lite mer än en timme, druckigt två koppar kaffe och har på mig varma mjukiskläder. Inte så mycket mer man kan göra. 
Läser så gott jag kan inför torsdag, men det bådar inte gott. Läser ett stycke, nickar till, läser lite till och blundar lite till. 
En differential diagnosis skulle kunna vara narkolepsi plus lite hyperaesthesia också. Men låt oss hoppas att det bara är en förkylning ;).
 
God natt.. eller.. trevlig kväll.. eller nått. 
 
I mitt nästa liv vill jag vara en katt
 
Kram <3

Kommentarer
Postat av: D

Differentialdiagnoser.
Familjär insomnia
Narkolepsi
ME
Kroniskt trötthetssyndrom
Utbränd
Sekundär fatigue pga infektion

Men mest troligt är väl ändå den affektiva personlighetsstörningen latmask, det så kallade latmasksyndromet.

2013-05-29 @ 11:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0