Cats

Hej hopp!
 
Sitter och tittar på greys anatomy, äter och skriver blogginlägg nu. Multitasking på hög nivå! 
Har läst, läst och läst idag. Tog en promenad till affären och köpte energidryck. Påvägen ut från byggnaden mötte jag Mari som visade upp en påse med glass och energidryck - "ska gå igenom alla topics igen, jag behöver det här". I affären träffade jag en annan student, och eftersom jag både köpte energidryck till Ellinor och till mig ville jag förklara mig "im buying to Ellinor too, so dont judge". I kassan såg jag att han köpte minnst lika många och höjde därför på ögonbrynen, och fick till svars "dont judge.."
Livet som en veterinärstudent, i tentaperioden. Haha!
 
På tal om något helt annat så har jag säkert över tusen bilder på Nattis. Hon är så vacker! Jag vet att jag är lite partisk här, men hon är så himla fin. När hon bara ligger någonstans ser hon ut som en prydnadssak, så perfekt. 
 
För en stund sedan kom hon och la mig på min mage, sitt huvud mellan mina bröst, frambenen på varsin sida om min midja och ett bakben på varsin sida av mitt ben. Som en liten apunge. Så underbart, nästan så jag kunde fälla en liten glädjetår över min bebis. Kan också vara examen-nervositeten för i morgon...
 
 
Trots att jag är så förtjust i katter så känns det som att jag inte riktigt är på denna nivå än.
 
 
Kram <3

 

Kommentarer
Postat av: Caroline Holmberg

Hipp HIpp HURRA för dig Nina! :) Massa lycka till på tentan idag, jag håller tummarna för dig! Alltså vilken sjuk video haha, tror dock att hon är oseriös?
Massa kramizar till dig och din vackra kisse

2013-05-21 @ 06:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0