22

Heeeej!
 
En glad födelsedagstjej sitter här framför datorn! Jag klarade min muntliga examen i bakteriologi, med en 5a till och med. Var ganska nervös under hela tiden jag framförde mina topics, så läste upp dem i ett svep utan andingspauser och sådant. Läraren ställde tre frågor som jag kunde svaret på, han till och med jublade att jag kunde förklara de olika stegen i en staining method (svenska?). Och när jag var klar sa han med ett försök att lugna mig "Nina.. you did good", så tog han upp min blackbook och skrev in mitt betyg.
"Thhaaaanks" sa jag och andades för första gången med hela lungkapaciteten.
 
Mari hade immunologi examen i rummet bredvid, så när jag var klar åkte vi tillsammans till Tesco och handlade mat. Kände mig som en fansy housewife, uppklädd i svart klänning, kavaj, en snoffsig toffs och så en kundvagn. Tog sen taxi hem med massa matkassar. Bara för att hålla fansy-housewife stämpeln liksom ;). 
 
Nu blir det nog lunch och Greys anatomy. Sen får jag väll starta på nästa examen.. Om ett tag ;) måste få njuta liiiten stund. 
 
 
Ikväll blir det en liten Taccos middag här :) ska bli mysigt!
 
Kramar <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0