Väder

God morgon!
 
För några dagar sedan var det 11-12 plus grader här, folk gick i bara tröja (några i shorts!?) och jag hade bytt till min vårjacka. Nu när jag drog bort gardinerna för fönstret möttes jag av detta:
 
Man ba "whaaat?" Vad är detta? 
 
Hela dagen igår össnöade det, mer regn än snö dock, så inget stannade kvar. Jag sprang runt i gummistövlar och paraply hela dagen, så höll mig ganska torr. Blev dock ett väldigt springade (till skolan - hem - till lägenhetsvisning med Mari - skolan - hem - till skolan - hem), så sista vändan var jag kall och irriterad och vägrade gå ut en gång till fast de andra skulle till en pub.
 
Nu blir det plugg! Det är helgdag i Budapest idag. Älskar långhelger, så mycket mer pluggtimmar!
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0