Utsliten

Hej!
 
Vid det här laget har jag sååå många timmar förlorad sömn att jag inte vet var jag ska ta vägen. I morgon blir det sovmorgon och sen International day! Ska bli kul!
 
Parasitologi midtermet i måndags gick som en dans, fick mina slides och kunde snabbt identifiera dem i mikroskåpet. Fick också några bilder som jag kunde redovisa vad de visade för parasiter/sjukdomar/utvecklingsstadie. 
Idag fick jag tillbaks pharma resultatet och jag blev minst sagt chockad, fick en 5a! Jag var alltså så säker på att jag strukigt, hade på nått sätt lyckats svara rätt svar. 
Patho midtermet idag är inte en lika trevlig historia, blir en retake någon gång efter lovet. Men studiematerialet är ganska lätt att ta sig igenom, så det är inte hela världen (även om det såklart är tungt att få en retake).
 
Sen vi kom hen från skolan har Ellinor, Caroline och jag haft kanelbullebak. Vårt bidrag till det svenska bordet i morgon. 
 
 
210 kanelbullar blev det! Bra jobbat tjejer! 
Var lite kaosartat med fyra pers i rummet, två katter och en hundvalp (sjukt söt, Les (Carolines roomie) australian shepherd valp), men det gick fint det :)
 
Soooov gott!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0