Underbara sol, Margit och springning

Hej!
 
Åh, vad bra jag mår nu! Varit ute och sprungit på Margit för första gången sen innan jul. Hade en helt överlycklig bubblande känsla inom mig! Sol, värme och få springa igen... vad ska man säga, nästan lika bra som en härlig ridtur på morgonen. 
 
Det var mycket folk ute i spåret och jag tog följe med en kille som sprang i ett trevligt tempo runt. Orkade hela vägen utan att stanna, tog exakt 30 min att ta sig runt. Helt otroligt, jag förstår inte hur det där med kondition fungerar om jag kan springa på en så bra tid utan att ha rört på mig på flera månader. 
Tror killen märkte att jag följde hans tempo, så på slutet tänkte jag spurta om honom. När jag kom upp jämsides började han också öka tempot, så det blev nästan som att vi tävlade, haha! 
 
 
Nu blir det handling, sen plugga och så jentekvell hos Helle ikväll :) 
 
Ha en fin söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0