På hemmaplan

Hallu!
 
Hemma på värmdö igen, känns skönt! Är dock väldigt trött. Tre timmars sömn denna natt också... Fick lite sömn på planet i alla fall då jag hade säterna bredvid mig tomma, låg där utsträckt under min jacka och snarkade (haha, hoppas inte jag gjorde det...).
 
Nattis var så duktig hela vägen. Och i Berlin (under mellanlandningen) satt hon och skrämde fåglarna som hade råkat komma in i lokalen, jamade och morrade så att noskuddarna vibbrerade - så söt!
 
Nu har jag hälsat på kattpluppisarna i stallet och gosat med hästarna. Tog med mig stetoskopet till hagen och lyssnade på hjärtat på dem. Våra clinical diagnostic lärare säger att vi ska ta alla tillfällen i akt för att lära oss hur "det ska låta". För att bygga upp en egen kunskapsbank och lära oss att känna igen vad som är normalt och inte. 
Det var ganska svårt på våra lurviga raggsockor kan jag säga!
 
 
Kattungarna:
 
Och så mitt i lunchen när pappa och jag sitter vid köksbordet traskar dessa över tomten:
 
Mer svenskt kan det väll inte bli :P 
 
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0