My place on earth

Hej hej!
 
Inte haft tid att skriva på bloggen de senaste dagarna, så jag får berätta nu istället.
I lördags red jag Piltis, första gången på 6 veckor. Var härligt att rida igen, och Pilta var så duktig. Därefter tog jag god tid på mig att lyssna på hästarnas hjärta med stetoskopet. Blev så glad när jag började få in känslan att hitta rätt ställe och faktiskt kunna räkna hjärtslagen.
Daniel och Sandra var på besök med lilla Theo, min yngsta skypekompis (snart 10 månader gammal). Så himla härlig unge! Tycker om barn som inte är så blyga och verkar finna sig i de flesta situationer trots "främmande" människor.
 
På kvällen var det earth hour, så jag bidrog med att släcka ner vårt hus och fyllde upp det med massa levandeljus istället :)
 
 
Igår (söndag) åkte jag och familjen upp till Romme och åkte skidor och snowboard. Bästa platsen på jorden, näst efter på hästryggen, är i fjällen. Den underbara känslan när man har en snowboard på fötterna och bara susar nerför backen i full fart. Solen i ansiktet och gnistrande snö, det kan omöjligt bli bättre än så.
 
 
Idag är det pluggning som gäller! 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0