Mot nya höjder

Halloj!
 
Igår uppfyllde jag en av mina önskningar, jag sprang med en hund. Alltid velat göra det, hellst med en hel flock med hundar, men man får ju börja i små steg. Fick låna Maris hund Nira och tog en runda på Margit. Nira fick bestämma tempo största delen av rundan, så vi kom in på 29 minuter. Jag ramlade ihop på närmaste bänk och fick verkligen fokusera för att inte spy. Nira satt glatt och tittade på mig som "en gång till, en gång till!". Haha! Men det var helt underbart! Det ska göras om! När jag får hund ska den med på varje springtur :D
 
Här är sötnosen!
 
Det är så kul att kunna bocka av saker från "vill göra-listan". Alla borde ha en önskelista i livet, med mål och saker man vill göra eller uppleva. Allt från små saker till stora livshändelser. Det är en sådan glädje när man får dessa saker uppfyllda. Man måste ha en balans mellan att leva i nuet och sätta upp mål för framtiden tycker jag.
 
Nattis <3
 
Mina gosisar i sängen:
 
Kram kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0