Life cycle

Hej hej!
 
Sitter med pathologi och parasitologi upp till öronen. Trots en kopp kaffe, en energidricka och två koppar te kan jag knappt hålla ögonen öppna.
Provet i morgon börjar kl 07.00, då ska vi sätta oss framför våra mikroskåp och leta efter parasiter, jippie! 
 
Hittade en passande bild till parasit plugget:
Så då är jag i Y3 stadiet då. Koffein är helt klar nödvändigt! 
 
Till skillnad från parasitologin blir man faktiskt lite uppmuntrad av att läsa patho, ta den här bilden till exempel - man känner liksom hur den ropar "smile!" mot en. 
 
För er som vill veta är det en en mage som har blivit för utspänd så den helt enkelt har spruckigt.
Det kan ni se framför er nästa gång någon säger "jag är så mätt så jag kan spricka",
"på riktigt alltså!? Eller överdriver du bara"
 
Gick en promenad i parken med Mari och Nira också, så fint väder ute! Hoppad det håller i sig hela nästa vecka! 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0