Kvällsrapport

Halluu!
 
Första gången jag börjar ett blogginlägg utan att ha en aning om vad jag ska skriva om idag. Försöker febrilt tänka ut nått smart medan jag skriver.. nej jag kan inte göra två saker samtidigt, så vänta lite.
 
 
 
Nepp det står stilla, jag är officielt utan ideer och inspiration.. Haha!
 
 
Jag längtar så sjukt mycket efter påsklovet nu, ska bli så himla skönt att komma hem och vila upp mig. Efter nästa vecka lär det behövas! Parastilogi midterm måndag, pathologi midterm tisdag, muntligt förhör i pharman tisdag, international day onsdagen och clinicla diagnostic test torsdagen. 
Och så hem på fredag morgon. 6.00 går planet, blir en tidig morgon för mig och kissemissen.
 
Hahaha jag kan inte ens hitta en rolig bild för detta inlägg.
 
God natt...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0