Koseligt

Hejhej!
 
Just inkommen från en ridtur på Piltis, med mamma och Aqua. Det bränner på kinderna, tror jag kanske fått lite färg från solen. 
 
Detta är i sommarhagen, där hästarna ska släppas på bete om en månad. Frågan är när snön tänker smälta så gräset kan börja växa.
 
 
Igår hade jag en toppenkväll med Ellinor, Anna U och Lisa. Saknat er himla mycket! Vi lagade tacos och åt glass till efterrätt. Tog såklart inga bilder... Blev för trevligt att bara sitta och prata så jag glömde bort det helt enkelt. MEN, vi fick besök av de sötaste påskkärringar jag någonsin sett, och det tog jag kort på :D
 
 
Tog lite bilder på katt-trollungarna i stallet också:

 
Snart kommer morfar och farfar hit på middag :D 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0