International day, Equus club

Hej hopp!
 
International day igår var så himla kul! Det kändes verkligen som att alla länder hade ansträngt sig extra mycket i år för att fixa bra bord. Sveriges bord var såklart bäst ;) 
 
Lite bilder..
 
Sverige:

 
Köpte mig en skoltröja också :) älskar skolans symbol!
 
Norge:
Med våffelbak, brunost och solboller.. mums!
 
Ungern:
Grytor är deras grej..
 
Portugal:
Bjöd bland annat på sangria
 
Grekland:
Grillmästarna själva liksom!
 
Och massa bord till såklart, men sparat det bästa till sist - biomedicinarna, inte dömma nu. 
Smakade dock inte, var så mätt av alla kakor och bullar utan insekter i.
 
FSA (studentföreningen) ordnade en tävling som kallas "Bos major", varje årskurs hade en tävlande som skulle klara olika utmaningar. Tredje året vann tyvärr inte. Här är "the candidates":
 
På kvällen var det förfest hos en norsk tjej, och sen drog vi till Equus. Hade sjukt kul hela kvällen och kom hem vid klockan 3 på kvällen.
Och på tal om något helt annat kommer jag aldrig vara ute och festa till klockan tre på natten, gå och lägga mig onykter, gå upp klockan 6 och plugga för att sedan sitta på labb och ha labbprov. 
Klarade labbprovet i alla fall ;)
 
Nu ska jag ramla ihop i sängen innan jag ska ta tag i packningen. Min taxi hämtar mig 03.20 i morgon. 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0