I'm not going home. Not really

Hej hej!
 
I morgon bär det av till Budapest. Kan inte fatta att denna vecka gått så fort! Men men, nu är det roliga över och jag ska tillbaks till verkligheten. Vet inte riktigt om jag ska säga "hem" när jag åker till Sverige eller till Budapest egentligen. Om man går efter var jag har lägenhet, var jag bor största delen av året och var jag har mest av mina saker, ja då är det nog Budapest som är "hem". Men men! Kände ni igen citatet från Harry Potter?
 
 
Igår var farfar och morfar här på middag. Mamma hade som vanligt gjort supergod mat - rådjur med svampsås :D 
 
Idag har jag ridit Piltis igen. Så härligt väder ute :) Sen har jag fått påskägg:
Jag hoppas att traditionen att få leta påskägg inte försvinner för att man blir äldre! Jag orkar leta många år till ;)
 
Min förkylning har gått över till en förskräcklig hosta, jag tror seriöst att jag har hostat mig till magmuskler.. 
 
Natti natti <3 vi hörs när jag är i Budapest!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0