Hello, goodbye

God kväll!
 
Kom igen nu, håll tummarna för söta Erik Segerstedt och Tone Damli att de går vidare till melodifestivalfinalen. Nästa helg har jag och Ellinor ordnat melodifestivalfinal-kväll för alla svenskar i skolan som vill komma. Sverige är helt klart det land som tar eurovision song contest mest seriöst av alla länder som deltar. Vi har koll på låtarna, vilka länder som vinner och vi är fast beslutna att vinna varje gång, går in till 100% helt enkelt.
 
En liten kul grej som hände igår. Jag och Caroline står och pratar och det kommer fram fyra killar till oss. Caroline säger då "Hi, im Nina, and this is my friend Caroline". Min hjärna blev lite förvirrad i sådär 3 sekunder, och sen sa jag glatt "Hi, im Caroline! Nice to meet you" och tog alla i handen. Resten av kvällen presenterade jag mig som Caroline för alla som vi mötte. Det är ju ändå ingen som kommer ihåg vad man heter, det är ju mer "Hej, hejdå" och så är namnet glömt. Eller det var faktiskt en kille som kom fram ett tag senare och ba "Caroline, right?" Höhö precis det är mitt namn :P

"Don´t push your luck
And ask if you could stay
There´s nothing more I need
Just go away"

 
 
Haha jag har ätit så bra mat idag, frukost: två bullar, lunch: glass hos Mari, middag: beställde wook från netpincer. 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0